Dizajn

Animacija kao stvarnost

Banner300


Activision zadivio novom razinom računalne animacije

Piše , Objavljeno

Računalna animacija je već sada otišla zadivljujuće daleko, a za nekoliko godina bismo mogli gledati potpuno realne kompjuterski modelirane likove i mjesta. Još jedan korak prema tom cilju je napravio Activision, i to pokazao u svom novom promotivnom videu.

activision animation

Kada se govori o kompjuterskoj animaciji, još ’70 godina je japanski robotičar Masahiro Mori skovao termin ‘neprirodna dolina’, kojim se opisuje razina realističnosti kompjuterske animacije. Tih godina smo bili na jednoj strani doline, gdje je kompjuterski generirana grafika bila potpuno neprirodna, ali smo tokom idućih desetljeća polako putovali do druge strane doline, takozvane ‘naše’ strane, gdje se briše granica između stvarnosti i animacije.

Activision je na Godišnjoj Konferenciji Proizvođača Igara (GDC) tako predstavio ovu animaciju lika u stvarnom vremenu, što znači da se ovakva razina grafike može pokrenuti i na osobnim računalima i konzolama običnih smrtnika.

Tehnika je prilično standardna kod animiranja likova: animacija kostura uz skeniranje lica i mapiranje pokreta, te na poslijetku cijeli niz umjetničkih tehnika za stvaranje estetike. Da ne bi pomislili da je ovo proces odrađen u par dana, treba napomenuti da je za sve trebalo nekoliko godina rada u razvoju softwarea i samoj finalizaciji projekta.

Demo video:

Premda još nije potpuno savršen, ipak je bliže nego ikada potpuno fotorealističnom liku. Programeri i dizajneri još uvijek vode prilično veliku borbu s zubima i ustima, a također su prilično vješto izbjegli kosu, koja je sasvim drugačija od svega ostalog i ponaša se po nekim drugim, mnogo kompleksnijim pravilima, za koja ponekad trebaju cijeli serveri da bi se uspjela generirati. Ipak, vjerujemo da će za par godina i takvi problemi biti premostivi, i da ćemo već sa svojim unucima igrati potpuno realistične računalne igre.

TAGOVI3D animacija activision CGI

Komentiraj