Ovo je veliko: NASA objavila da na Mjesecu ima vode posvuda, idemo na kupanje!

Ili “idemo na klizanje”.

Priroda i društvo u osnovnoj školi. Voda dolazi u tri agregatna stanja: tekućem, krutom i plinovitom. Kad smo se prestali smijati na “kruto”, skužili smo da je led isto voda. Voda se ne pretvara u led, led je voda. Samo eto – ljudi smo i lakše nam je verbalno odijeliti neke stvari.

NASA je napokon objavila veliku vijest. Nismo stupili u kontakt s novim prijateljima iz svemira već je novo istraživanje pokazalo kako vode tj. leda ima posvuda na Mjesečevoj površini – čak i na mjestima izloženima Suncu, ali i na mjestima koji su u trajnoj sjeni.

Voda je otkrivena putem SOFIA-e (Stratospheric Observatory for Infrared Astronomy – odlična kratica), posebnog opremljenog Boeinga 747 s infracrvenim teleskopom koji leti iznad većine atmosferskih oblaka.

Vrh!

Ovo je vrhunsko otkriće. I za znanstvenike, ali i za buduće misije na Mjesečevu površinu kojih će biti, možda sad i ranije nego što se mislilo.

Postojanje vode na Mjesecu znači da će za buduće istraživače i kolonizatore biti lakše doći do vode, ali prije svega NASA-ine Artemis misije moraju skupiti tu vodu s Mjesečevih južnih polarnih područja kako bi se analizirala.

A čekaj samo da velike kompanije otkriju Mjesec pa kad budemo cugali Evian s mjeseca.