Nogometne vijesti

VAR SE NIJE ŠTEL MEŠATI

Banner300


Pa je li moguće da se ovo OPET dogodilo? Strahonja otkrio je li trebao biti penal za Osijek

Piše , Objavljeno

Puno bure podiglo se nakon jučerašnje utakmice Osijeka i Lokomotive. Podsjetimo, u utakmici velikog uloga golom u posljednjim minutama utakmice Lokomotiva je pobijedila 2-1 i osigurala kvalifikacije u Ligi prvaka.

Dan nakon utakmice najviše se priča o nedosuđenom jedanaestercu za domaćine. Lokomotivin igrač Marković je u šesnaestercu sapleo Pilja. Osječani su tražili penal, sudac je samo odmahnuo rukom, a nije se oglasio ni VAR.

“Ja mislim da je bio penal jer je obrambeni igrač pokušao doći ispred napadača u posjed lopte. Nije uspio i sapleo ga je, što je kazneni udarac”, rekao je Strahonja večeras u HRT-ovom emisiji Stadion  i onda objasnio zašto se VAR nije ni oglasio:

“VAR se nije javio jer su se striktno držali uputa i pravila u kojima stoji da se ne smiju uključivati i dati sucu drugu šansu ako nije riječ o jasnoj i očiglednoj pogrešci. Smatram da je taj protokol prekrut jer najvažnija mora biti ispravna odluka. A da je sudac pogledao snimku, siguran sam da bi drukčije odlučio”, rekao je Strahonja.

Osvrnuo se i na situaciju iz 95. minute kad se VAR uključio za provjeru penala za Osijek koji nitko od igrača Osijeka nije ni reklamirao.

“To je bila ispravna odluka suca da ne sudi penal, ali ne znam iz kojeg razloga se VAR uključio i dao sucu drugu šansu bez ikakva uporišta”, dodao je Strahonja.

Za neke nema govora o penalu!

Zanimljivo, ali ne i iznenađujuće, spornu situaciju komentirali su i u HNTV-ovoj emisiji “Treće poluvrijeme” u kojoj je sudački ekspert Uefin kontrolor suđenja Miroslav Vitković.

“Obrambeni igrač ušao je u njegovu liniju kretanja u situaciji kad je on djelomično izgubio kontrolu nad loptom. Obrambeni igrač se našao ispred njega i njegova noga je ispred napadača i igra prema lopti. Nakon toga dolazi do kontakta i igrač pada. Iz ovog ugla vidimo da je obrambeni igrač bliže lopti, da je njegova noga ispred i da nema prekršaja. Sudac je donio ispravnu odluku”, rekao je Vitković.

Još nogometnih vijesti pročitajte u našoj rubrici SPORT