7 najbizarnijih reality emisija koje su se prikazivale na televiziji

Da su reality emisije jedan od najvećih ljudskih guilty pleasurea na tv-u, znaju jako dobro producenti i izdavačke kuće, bez obzira koliko ljudi vole tvrditi da su iznad toga i da nikada nisu gledali ni jednu epizodu Big Brothera. Kod nas su reality emisije također poprilično popularne pa se i sada svuda priča kako je G. Savršeni savršeno gay, a malo tko će priznati da je ikad pogledalo i jednu epizodu najnovijeg hrvatskog realitya.

Kaže jedna stara pjesma “Ima nešto u ljudima tužno da ulaze u tuđe živote…”. Istina, ljude je oduvijek zanimalo što rade drugi ljudi, a pogotovo ako se pritom osjećaju boljima od njih. Tu činjenicu producenti Big Brothera i sličnih emisija vrlo dobro znaju pa zato i stavljaju
unutra više- manje osobe upitne inteligencije i morala. Nitko ne želi gledati pametne ljude koji raspravljaju o svjetskoj politici i ekonomiji. Dajte seksa, alkohola i drama. Dajte nešto na što ćemo se svi skupa moći smijati ili moralizirati. Reality emisije nisu tu da obrazuju, one su tu prvenstveno da šokiraju i igraju na niske strasti.

I dok su kod nas te emisije još uvijek vrlo benigne te najšokantnije čemu smo svjedočili je seks ispod plahti u Big Brotheru, u dalekim Amerikama i Britanijama, stvar je već davno dosegla neke sasvim druge razine. Izvukli smo za vas 8 najbizarnijih reality emisija na koje smo naišli i kladimo se da ćete, kao i mi, biti poprilično šokirani. Pogađate, većina ih se vrti oko seksa i izgleda, a neke su toliko poremećene da nisu čak doživjele ni drugu epizodu. Možda ipak ima šanse za nas?

7. Playing it Straight

playing-it-straight-b8110c31-9c0c-482f-8475-3f4502c4014-resize-750

Kako održavati stereotipe i poticati diskriminaciju zna američki reality show Playing it Straight. Radi se o dateing showu u kojemu je polovica natjecatelja gay, a polovica straight. Djevojka odlazi sa svima njima na spojeve i onda eliminira one za koje smatra da nisu straight dok se svi skupa pretvaraju da vole žene. Ako je tip kojeg je na kraju odabrala straight, onda su obje pobijedili i dijele nagradu. Ako je pogriješila i tip je gay, ona je izgubila, a on je pobjednik i nosi cijelu nagradu. Verzija ovog realitya postoji i u drugim zemljama, a u Nizozemskoj se on doslovno zove “Find the Gay One”.

6. Are You Hot

Screenshot_1

Cilj ‘Are You Hot? realitya potraga je za najhot Amerikankom/cem. Jednako kao i u talent show emisijama, natjecatelji dolaze na pozornicu gdje doslovno samo stoje ispred žirija polugoli dok ovi procjenjuju privlačnost natjecatelja i ističu njihove adute ili mane laserima.

Autori su rekli da je show inspiriran onim neugodnim vremenima u školi kada si se na satu tjelesnoga morao skidati pred popularnom djecom koja su ti se rugala. Da, zašto ne vratiti traume iz djetinjstva i biti fizički procijenjen pred cijelom nacijom. Reality je ukinut nakon prve sezone radi loše gledanosti. Čak ni Amerikanci nisu toliko plitki.

5. Born in the Wild

Screenshot_2

Ovaj reality je upravo to što mu ime govori, emisija o djeci rođenoj u šumi tj njihovim majkama kjoje su odlučile ne roditi u bolnici već u prirodi i ispred kamera. Emisija je inspirirana jednim videom s You Tubea u kojemu žena rađa u prirodi i koji je postigao porpriličnu popularnost s preko 20 miliona pregleda. Ideja za reality dolazi, pogađate, iz Amerike.

4. Sex Box

Screenshot_3

Zanimljivo je da najbizarnije reality emisije nastaju u Americi, ali onaj seksualno eksplicitniji sadržaj stiže iz Britanije. Ovaj show odvija se u studiju, a na pozornici se nalazi velika kutija. Kutija služi tome da se u njoj parovi seksaju (no ništa se ne vidi jer, u kutiji su, jel). Nakon seksa, pridruže se voditeljici na kauču gdje s njom i seksologom razgovaraju o seksu koji su upravo prakticirali, kao i o njihovom odnosu.

Ideja iza ovog realitya (naravno da postoji ideja) je ta da su parovi obično bliži i otvoreniji nakon seksualnog odnosa i samim time spremniji razgovarati o svojoj vezi. Iako je prvu epizodu krenulo gledati više od milijon ljudi, već nakon prvih 15 minuta emisija je izgubila 200.000 gledatelja i proglašena je dosadnom. Don’t tell. Seks ionako ne vidiš nego gledaš razgovor nakon seksa što je naporno i u osobnom životu, a kamo li tuđem.

3. Naked Attraction

Screenshot_4

Još jedan reality dragulj koji dolazi iz Britanije, gdje se i trenutno prikazuje. Ako izostavimo jedan sitan detalj, na prvu se radi o sasvim običnom, već stotinu puta viđenom, dateing showu gdje žena ili muškarac bira između nekoliko potencijalnih partnera. Sjećate se Srcolovke? E pa tako nešto, samo što Naked attraction ima jedan mali twist, a to je, pogađate, golotinja.

Potencijalni partneri upoznaju jedno drugo na pozornici na kojoj su kao od majke rođeni, te donose odluku s kim žele na dejt. Poprilično izravno i bez okolišanja, a kreatori showa kažu da se na ovaj način izbjegavaju  potencijalno neugodne situacije i iznenađenja koja se događaju kada se jednom skinemo pred svojim partnerima. Ovdje se prvo skineš,
a onda ideš na dejt. Iako se je show izazvao dosta negativnih kritika u britanskoj javnosti, gledanost je očito dobra jer se trenutno prikazuje 2. sezona.

2. Sperm race

Screenshot_5

Jedan od najbizarnijih realitya ne dolazi ni iz Amerike ni iz Britanije već iiiiz…. Njemačke!
U ovome realityu muškarci “daruju” spermu, a zatim promatraju kako se njihovi plivači “utrkuju” prema jajašcima. Doktori zatim proglašavaju  “pobjednika”, a tip s najbržom spermom osvaja Porsche. To se doista dogodilo. Trash ne ide više trash od ovoga.  Jednostavno ne ide.

1. Who’s your daddy

Nagrada za najgori reality ikad po svim mogućim standardima ide uuu….Ameriku!
Ne samo da je ovaj reality moralno upitan, jer nije upitan, jednostavno je bolestan nego se postavlja pitanje kako je uopće mogao doći do ekrana, a da pritom nitko nije tužen za ovo? Ameri su još jednom dokazali kako je malo toga kada je u pitanju industrija zabave sveto, ali publika je ipak oštro reagirala na ovaj show koji je ugašen već nakon prve epizode.

U centru ove emisije je usvojena djevojka koja kroz epizodu pokušava otkriti koji je od osam muškaraca njezin biološki otac. Ako točno pogodi, osvaja $ 100,000. Ako odabere lažnog oca, tip kojeg izabere osvaja novac.

Let that sink in.

Koji je vama najgori reality koji se prikazivao u Hrvatskoj?

TAGOVIbizarno reality show reality tv