Čekamo Deadpool!

Filmska kino-veljača: Bez velikih spektakala, ali s mnogo sjajnih dragulja

U iščekivanju dodjele prestižen nagrade Oscar se nećemo nagledati velikih blockbustera, ali će se svakako naći nešto vrijedno odlaska u kino!

Creed (Creed: Legenda je rođena)

creed

Početak prikazivanja: 04.02.2016.

Tko bi rekao kako će sedmi dio franšize o Rockyu Balboi biti vjerojatno i najbolji (dobro, prvi je ipak liga za sebe), ali Ryan Coogler je učinio nemoguće. Sam je napisao i režirao ovaj nastavak i hrabro odlučio staviti Rockya (Sylvester Stallone) u sporednu ulogu, a u prvi plan izbaciti mladog i nabrijanog Adonisa Johnsona (Michael B. Jordan), sina legendarnog Apolla Creeda. Izgleda kako se to itekako isplatilo jer je Creed gotovo jednoglasno proglašen jednim od najboljih ostvarenja prošle godine, a besmrtni je Sly zaradio i svoju treću nominaciju za nagradu Oscar, ovaj put u kategoriji najboljeg sporednog glumca.

Im Labyrinth des Schweigens (Labirint laži)

labirint

Početak prikazivanja: 04.02.2016.

Nije baš da smo previše ludi za njemačko kinematografijom, ali Im Labyrinth des Schweigens je jedan od onih naslova koji se nikako ne bi trebali propustiti, prije svega zbog zanimljive, atraktivne i intrigantne teme. Priča o razotkrivanju istaknutih nacističkih zločinaca krajem 50-ih godina prošlog stoljeća možda više nije toliko aktualna, ali nudi izvanredan uvid u post-ratno stanje jedne zemlje i njezinu spremnost da se suoči sa demonima svoje prošlosti. Nema zvučnih glumačkih imena, nema raskoši i ekstravagancije, nema nabrijanih scena… samo jako dobra i napeta priča!

Daddy’s Home (Tatica se vratio)

daddy

Početak prikazivanja: 04.02.2016.

Nismo niti sumnjali kako će Daddy’s Home biti jedna od najgledanijih komedija godine, a glumački dvojac Will Ferrell i Mark Wahlberg su još jednom pokazali kako su jako dobar par. The Other Guys je bio izvrstan, ali ovo je ipak imalo malo bolji odjek među masom, možda zato jer se mnogi mogu poistovjetiti sa situacijom u kojoj se mirni, povučeni i dobročudni muškarac nađe ugrožen od strane totalno opakog, nabildanog i spaljenog bivšeg. S komedijama se nikada ne zna, ali sudeći po trailerima i kritikama, Daddy’s Home je svakako film koji se isplati pogledati ako vam treba malo smijeha.

Trumbo (Trumbo)

TR_08395.dng

Početak prikazivanja: 04.02.2016.

Iako nije dobio tretman koji je zaslužio i u kinima zaradio neku veću lovu, Trumbo je zanimljiv film koji ne bi trebalo zaobići. Smješten u mračno doba nakon završetka Drugog svjetskog rata, ova se polubiografska priča vrti oko jednog od najboljih scenarista tadašnjeg Hollywooda, Daltona Trumba, koji se kao i mnogi njegovi kolege našao u mnogo problema zbog prozivki i sumnji o umiješanosti u komunističku agendu. Intrigantno filmsko štivo za sve one koje zanima koliko je malo potrebno da strah obuzme ljude i pretvori ih u paranoične frikove, a dodatni je adut izvanredna gluma Bryana Cranstona koji je za portret naslovnog junaka zaradio i nominaciju za nagradu Oscar.

Deadpool (Deadpool)

deadpool

Početak prikazivanja: 11.02.2016.

Vjerojatno najveći kino-hit veljače je svakako Deadpool, još jedan u niz superjunaka iz Marvelove tvornice koji ipak nudi nešto drugačiji pogled od dosadnih Pegli, Thorova, Hulkova, onog frajera što jako dobro gađa strijelama i slične ekipe. Deadpool nikako nije u ovoj prvoj ligi i bio je vrlo veliki rizik uopće dati lovu za snimanje njegovog vlastitog filma, ali jedna od najboljih medijskih kampanji u proteklih desetak godina i nevjerojatni angažman glavne zvijezde Ryana Reynoldsa vrlo su brzo ovog lika iz sjene promaknuli u jednog od najatraktivnijih superjunaka današnjice. Za one koji ne znaju o čemu se radi, preporučamo da ne vode svoje klince da gledaju ovu ludoriju koja je ipak namijenjena nešto starijoj publici. Znači, uživati ćemo kao prasci u blatu!

How to Be Single (Kako biti solo)

13440H2BS.DNG

Početak prikazivanja: 11.02.2016.

Svi smo bolno svjesni kako se bliži Valentinovo, a ako niste jedna od onih sretnika čija će djevojka na taj sveti dan željeti uživati u Deadpoolu, velika je vjerojatnost kako će vas snaći upravo komedija How to Be Single, suptilno upozorenje bolje polovice što su moguće opcije ako ju nastavite gnjaviti jer morate gledati How to Be Single umjesto Deadpoola. Dakota Johnson, Alison Brie i Rebel Wilson nisu toliko loša kombinacija i vjerojatno neće biti preveliki horor potrošiti gotovo dva sata gledajući njihove ženske avanture, ali ne smijete dopustiti da vas ulovi kako uživate u tome! Deadpool!!!

Hail, Caesar! (Ave, Cezar!)

hail

Početak prikazivanja: 18.02.2016.

Genijalna braća Coen se vraćaju nakon tri godine i to pravom poslasticom koja će sigurno okrenuti mnogo glava. Hail, Caesar! nas vodi u zlatne 50. godine prošlog stoljeća i vrijeme kada je Hollywood bio na svom vrhuncu, a radnja se vrti oko Eddieja Mannixa (Josh Brolin), lika kojem je posao da najveće zvijezde tadašnjeg filma drži pod kontrolom. Kada grupa bizarnih kriminalaca otme Bairda Whitlocka (George Clooney), Mannix će morati učiniti neke prilično lude stvari kako bi ga vratio te se pritom susresti s plejadom likova koje igraju slavna glumačka imena poput Channinga Tatuma, Scarlett Johansson, Ralpha Fiennesa i Tilde Swinton. Braća Coen rijetko kada razočaraju, a sumnjamo kako će početi s ovim filmom!

Spotlight (Spotlight)

spotlight

Početak prikazivanja: 18.02.2016.

Mnogi upravo u Spotlightu vide jednog od igrača iz sjene koji bi vrlo lako mogao odnijeti nagradu za najbolji film godine na nadolazećim Oscarima, a da se to i dogodi, bilo bi potpuno opravdano. Fantastična priča temeljena na istinitim događajima vezanim uz skandal kojim se po prvi put javno govorilo o seksualnom zlostavljanju djece od strane katoličkih svećenika ima još pet nominacija, a posebno valja istaknuti izvrsnu glumačku postavu predvođenu Markom Ruffalom i Michaelom Keatonom, ali i ostatak ansambla koji je ekranizirao ovakvu ozbiljnu dramu.

Gods of Egypt (Gods of Egypt)

gods

Početak prikazivanja: 25.02.2016.

Kada govorimo o potencijalnim brodolomima, Gods of Egypt je svakako kandidat za prvu veću katastrofu 2016. godine jer s budžetom od 140 milijuna dolara i apsolutno nikakvim interesom šire javnosti praktički nema šanse niti da se pokrije, a kamoli zaradi neku lovu. Ekstravaganza Alexa Proyasa će tako izgledno potonuti u kinima, a glavni su krivci za to  nebulozna priča koja ne pali nikoga, vrlo loša marketinška kampanja i izostanak jačih glumačkih imena. OK, Gerard Butler i Nikolaj Coster-Waldau jesu poznata imena, ali za ovakav film treba mnogo više. Osim toga, film se nakon prvog trailera našao na oštrom udaru kritike jer prikazuje Egipat, Egipćane i njihove bogove isključivo kao bijelce, što u današnje vrijeme jednostavno ne prolazi!

Race (Utrka)

race

Početak prikazivanja: 25.02.2016.

Jedan od najvećih atletičara i općenito sportaša svih vremena, Jesse Owens, svakako je zavrijedio jedan kvalitetni biografski film, a Race izgleda kako bi mogao biti upravo to. Slavnog sprintera i skakača utjelovljuje mladi Stephan James, a njegovog trenera igra Jason Sudeikis. Priča se uglavnom fokusira na period oko legendarnih Olimpijskih igara u Berlinu 1936. godine, kada je Jesse doslovno pomeo konkurenciju i postao najveća sportska zvijezda na svijetu i to pred očima Adolfa Hitlera i njegovih nacista. Emocija, motivacija, snaga ljudskog duha, borba za pravo i pravdu… Race ima sve i svakako ga se isplati pogledati, pa čak i ako niste ljubitelj sporta!

Zoolander 2 (Zoolander 2)

zoolander 2

Početak prikazivanja: 25.02.2016.

Priznajemo kako nismo vjerovali kako će se to uistinu dogoditi, ali izgleda kako ćemo ipak gledati Zoolander 2! Nastavak jedne od ponajboljih “glupih” komedija svih vremena koja je 2001. godine označila početak nove ere i od Bena Stillera, Willa Ferrella i Owena Wilsona učinila filmske megazvijezde u igru vraća stare junake, koji se ponovno moraju suočiti sa svojim najvećim strahom i najvećom ljubavi: modom i modnim pistama! Nastavci kultnih komedija nakon toliko godina uglavnom ne ispadaju niti približno dobro kako smo se nadali (Glup i gluplji 2 su najbolji primjer), ali vjerujemo kako će Zoolander 2 opravdati sva očekivanja!

TAGOVIblockbuster film Filmovi hit hitovi kino oscar spektakl veljača