Posni siječanj

Filmski kino-siječanj: Zatišje pred buru i ‘Povratak Xandera Cagea’

SIječanj je sad već tradicionalno mjesec s najslabijim izborom novih filmova, ali svejedno smo probali 5-6 uistinu kvalitetnih naslova koje se isplati pogledati u kinima!

La La Land (La La Land)

la la

Početak prikazivanja: 05.01.2017.

La La Land je već mjesecima jedna od glavnih tema u krugovima ozbiljnijih filmofila te jedan od onih filmova koji se najčešće spominju kada se povuće neki razgovor o ovogodišnjim Oscarima. Radi se o neobičnoj kombinaciji dramedije i mjuzikla koju nam donosi Damien Chazelle, mladi redatelj i scenarist koji očito želi dokazati kako fantastični Whiplash nije bio puka slučajnost. Glavne uloge tumače ljubimci publike Ryan Gosling i Emma Stone, a iako je njegova prisutnost u kino dvoranama još uvijek sramežljiva, La La Land je svakako jedan od filmova (ako ne i TAJ film) koji ne smijemo propustiti ovoga siječnja.

The Autopsy of Jane Doe (Obdukcija Jane Doe)

jane

Početak prikazivanja: 05.01.2017.

Već nam je dosta američkih horora na temu paranormalnog i opsjedanja, pa ćemo vidjeti mogu li Europljani složiti nešto bolje. The Autopsy of Jane Doe se na prvi pogled čini kao nešto što smo vidjeli već milijun puta, ali ima nekoliko detalja koji bi ga ipak mogli dignuti na viši nivo. Tu je prije svega redatelj André Øvredal koji nam se dokazao izvrsnim Trollhunterom, a glumačku ekipu predvode podcijenjeni Emile Hirsch i legendarni Brian Cox, čija prisutnost svakako daje potreban gravitas. Ono što smo mogli vidjeti iz trailera nam ulijeva nadu kako će biti uistinu jezivo, a morati ćemo se sami uvjeriti kako sve to nisu samo jeftini trikovi.

Wild Oats (Slučajne bogatašice)

wild

Početak prikazivanja: 05.01.2017.

OK, biti ćemo potpuno iskreni: Wild Oats nije film koji bismo izabrali za pogledati u kinu, eventualno ako želimo iznenaditi mamu ili ako se eto viđamo s nekom starijom gospođom. Dosta starijom gospođom… No dame u najboljim godinama će se sigurno zabaviti uz ovu pustolovnu komediju koja okuplja neke istinske legende. Prije svega neuništiva Shirley MacLaine, zatim predivna Jessica Lange, a ne treba zaboraviti niti još uvijek vruću Demi Moore. Nismo baš taj đir, ali da smo nešto stariji… ufff, ovo bi bile ženske za dejtanje! Hmh, tko zna, možda se ipak predomislimo pa pogledamo i ovo u kinu, nikad ne znaš kakav te neočekivani dragulj može iznenaditi.

A Monster Calls (Sedam minuta nakon ponoći)

monster

Početak prikazivanja: 12.01.2017.

Svakako jedan od favorita siječnja, A Monster Calls je dobro poznata priča o dječaku na pragu zrelosti koji ima problema sa svijetom oko sebe, pogotovo kada sazna da mu majka, kojoj je jako privržen, umire od neizlječive bolesti. Zato utjehu i snagu pronalazi u izmišljenom biću, ogromnom drvetu kojem glas daje Liam Neeson, a nama garantira pune kokice suza. J.A. Bayona zna režirati ovakve filmove, a sudeći po prvim kritikama, radi se o svakako jednom od najboljih filmova u proteklih 365 dana, kojeg samo njegova apstraktnost i neobičnost dijele od toga da ne postane novi klasik žanra klinaca koji odrastaju u surovom svijetu.

Stado (Stado)

stado

Početak prikazivanja: 12.01.2017.

Legendarni srpski glumac Nikola Kojo se kao i mnogi njegovi kolege odlučio okušati i u režiji, a prvijenac mu je klasična srpska novovalna satirička komedija koja se bavi zbivanjima iza kamere jedne nove serije. Kojo je na svoja leđa preuzeo i breme glavnog glumca, a društvo će mu praviti standardna ekipa poput Zorana Cvijanovića, Nataše Ninković i Vesne Trivalić. Sudeći po traileru, jasno je kako se u slučaju Stada na žalost ne radi o izdanku sada već odavno zaboravljenog zlatnog doba srpskog filma 90-ih, već o nekakvoj zapadnjačkoj komercijali, ali i dalje stojimo pri tome da i ovako okrnjeni radovi daleko više nasmiju nego domaća produkcija.

Live by Night (Zakon noći)

live by

Početak prikazivanja: 12.01.2017.

Prije nego što se bacio na režiju svog The Batmana, a negdje između uloga koje je odigrao u posljednjih par godina, prezaposleni Ben Affleck je očito našao vremena da napiše, režira i odglumi glavnu ulogu u svom malenom pet-projektu, kriminalističkoj drami smještenoj u Bostonu za vrijeme prohibicije. Live by Night nikako nije film predodređen za velike rezultate na blagajnama i lovorike kritike ili gledatelja, ali sudeći po onome što smo do sada imali prilike pročitati i vidjeti, radi se sasvim solidnom žanrovskom djelu koji će svakako zadovoljiti apetite onih koji imaju pik na ovo osebujno razdoblje. Više od samog filma cijenimo Benovu marljivost i sposobnost da radi nekoliko iznimno kompleksnih projekata u isto vrijeme, pa ćemo mu samo zbog toga malo progledati kroz prste i ne biti pretjerano grubi, ali bolje mu je da za novog Batmana iz rukava izvuče sve što ima!

Jackie (Jackie)

jackie

Početak prikazivanja: 19.01.2017.

Da se radilo o bilo kojoj drugoj godini, Jackie vjerojatno ne bi bila niti blizu konkurencije za nekakvog Oscara, ali pošto je 2016. bila poprilično slaba, ova se biografska drama o životu američke Prve dame i supruge Johna F. Kennedya nenadano našla na listi filmova koji bi mogli i osvojiti koji zlatni kipić. Naslovnu junakinju tumači predivna Natalie Portman, a film se fokusira na period nakon atentata ne njezinog supruga i njenih pokušaja da očuva njegovo nasljeđe. Ova iznimna žena svakako zaslužuje svoj biopic, a iako ima određenih mana, Jackie je svejedno naslov vrijedan gledanja.

xXx: Return of Xander Cage (xXx: Povratak Xandera Cagea)

xxx

Početak prikazivanja: 19.01.2017.

Tko bi rekao kako će nam xXx biti najiščekivaniji film siječnja, ali eto… i to se dogodilo. Prvi je nastavak još tamo davne 2002. godine bio jedan od onih filmova koji su probili Vina Diesela kao akcijskog junaka, u drugom ga je (neuspješno) zamijenio Ice Cube, a sada nam se Diesel ponovno vraća u trećem i bez imalo sumnje najluđem nastavku. Da, xXx: Return of Xander Cage je nebuloza koja nema veze s vezom, ali njegova je poanta da bude glasna i krasna pop-corn zabava za pustiti mozak na pašu, a upravo se to nadamo dobiti.

Uzbuna na Zelenom Vrhu (Uzbuna na Zelenom Vrhu)

uzbuna

Početak prikazivanja: 26.01.2017.

Novi nas nastavak pustolovina Koka i njegovih prijatelja, naslovljen Uzbuna na Zelenom Vrhu, vodi u vrijeme prije nego se ovaj maleni junak preselio u Zagreb, a njegova je prva detektivska avantura bila istraživanje misterioznih pljački i razbojstava okolo idiličnog Zelenog Vrha. Svevremenski klasik Ivana Kušana jedan je od onih rijetkih primjera u kojima se hrvatska kinematografija donekle uspjela pronaći i poloviti konce, a kako nas prošli nastavci nisu razočarali, nadamo se da neće niti ovaj.

TAGOVIblitz blockbuster film hit kino siječanj spektakl