Počinje nam sezona!

Filmski kino-studeni: ‘Doctor Strange’ protiv ‘Fantastic Beasts and Where to Find Them’, a dolazi nam i ‘Arrival’

Nakon vrlo sušnog rujna i listopada, studeni obećava mnogo više atraktivnosti i kvalitete, a nadamo se kako će to obećanje i održati.

Doctor Strange (Doktor Strange)

strange

Početak prikazivanja: 03.11.2016.

Marvel i Disney ne staju skupljati finu paricu na račun superjunaka, a čak i ne toliko poznati likovi iz stripova zgrču lovu od koje ti pamet stane. Doctor Strange svakako nije perjanica stripovske ponude, ali izgleda kako je kod gledatelja nastao svojevrsni zamor već viđenim likovima te na velikom platnu žele gledati nešto drugačije. Benedict Cumberbatch je kao stvoren za ulogu bivšeg neuro-kirurga koji nakon teške nesreće mora proći novi smisao u svom životu, a pronalazi ga u svijetu magije i paralelnih stvarnosti te se na kraju mora obračunati s Madsom Mikkelsenom, a to je posao koji ne bismo poželjeli nikome na svijetu.

Trolls (Trolovi)

trolls

Početak prikazivanja: 03.11.2016.

Novi DreamWorksov crtić pokušava oživjeti famu za trolovima koji su neko vrijeme bili thing tamo sredinom 90-ih godina prošlog stoljeća, a ovaj put kao svoju glavnu uzdanicu vide u glasu Justina Timberlakea, koji je bio i najveći promotor ovog animiranog filma. Kritike i reakcije gledatelja nisu pretjerano bajne, ali Trolls bi svejedno trebao zabaviti i mlade i ne toliko mlade te na kraju zaraditi finu lovicu. Tko zna, možda mu se dogodi i neki Oscar, jer Justinova pjesmica Can’t Stop The Feeling već mjesecima ne silazi s glazbenih top-lista.

This Beautiful Fantastic (Čudesni svijet Belle Brown)

beautiful

Početak prikazivanja: 10.11.2016.

O filmu This Beautiful Fantastic ne znamo mnogo i nekako nam se provlačio ispod radara, ali sudeći po prvim glasovima i kritikama, mogla bi biti jedna od onih dramedija s elementom fantastike koje na kraju postanu maleni kult-klasik. Teško je vjerovati kako ćete prepoznati ikoga od glumačke postave, koju predvode Jessica Brown Findlay, Tom Wilkinson (dobro, za starog Wilkinsona ste vjerojatno čuli, a ako ništa drugo, negdje ste ga i gledali) i Jeremy Irvine, ali kada ništa ne očekujemo, najčešće se najugodnije i iznenadimo.

Hacksaw Ridge (Greben spašenih)

ridge

Početak prikazivanja: 10.11.2016.

Nakon što je proteklih 10 godina proveo kao svojevrsna sprdnja Hollywooda i za sobom morao vući teret svojih antisemitskih i ženomrzačkih izjava, na veliku se pozornicu vraća legendarni Mel Gibson i to kao redatelj izvrsne ratne drame Hacksaw Ridge, koju mnogi nazivaju najboljim ratnim filmom još od Spašavanja vojnika Ryana. Glavnu ulogu jednog od najvećih američkih junaka Drugog svjetskog rata igra Andrew Garfield, a u maniri svih dosadašnjih Gibsonovih uradaka možemo očekivatu kombinaciju intenzivne i realistične akcije i emotivnih dijelova koji graniče s patetikom, ali ipak nas uspjevaju natjerati na stezanje u grlu i poneku suzu… zbog prašine, naravno.

Max Steel (Max Steel)

max steel

Početak prikazivanja: 10.11.2016.

Što se dogodi kada pokušaš ekranizirati ne toliko popularni i poprilično dječiji animirani serijal i nemaš baš previše para niti ekipu koja stvarno zna što radi? Max Steel… dogodi se Max Steel. Publika i kritika su doslovno pokopale ovaj šareni SF te stoji vrlo visoko na ljestvici ovogodišnjih najgorih filmova, a to se svakako odrazilo i na prođu na kino blagajnama, gdje je film totalno krahirao. Ne znamo kome bismo i zašto preporučili da pogleda ovaj film, ali valjda će fanovi crtića i dječaci u dobi između 10 i 14 godina uspjeti pronaći nešto dobro i zanimljivo u njemu.

Fantastic Beasts and Where to Find Them (Čudesne zvijeri i gdje ih naći)

beasts

Početak prikazivanja: 17.11.2016.

Mislili smo kako je vrijeme Harrya Pottera za nama, ali izgleda kako J.K. Rowling, na oduševljenje milijuna fanova diljem svijeta, još uvijek nije rekla sve što je htjela reći o svijetu čarobnjaka, bezjaka i ostale magične ekipe. Fantastic Beasts and Where to Find Them se događa godinama prije nego što je maleni Potter uopće došao na svijet, a prati pustolovine pomalo nespretnog pisca Newta Scamandera koji dolazi u New York te se priključuje zajednici čarobnjaka i vještica, a sa sobom vjerojatno nosi i pregršt čudesnih zvijeri i pitanja gdje ih naći. Osjećate li taj miris? Da,da… to je miris love, a bome će se osjetiti kada ovaj blockbuster zaigra u kinima diljem svijeta!

Julieta (Julieta)

julietta

Početak prikazivanja: 17.11.2016.

Nakon tri godine pauze i nekoliko filmova koji nisu bili baš na razini na kakvu smo navikli od njega, vraća nam se i Pedro Almodóvar i to filmom koji se čini kao skrojen za njega. Priča o srednjovječnoj ženi koja pokušava ispraviti grijehe svoje prošlosti i doći u kontakt sa svojom izgubljenom kćerkom analizirajući svoj dosadašnji turbolentni život upravo je ono u čemu se Pedro najbolje snalazi, a iako bismo olako mogli okarakterizirati Julietu kao “ženski” film, trebalo bi se tu pronaći štošta zanimljivog i za nas dečke. Nije da se previše nadamo, ali Almodóvar je ipak Almodóvar!

Nocturnal Animals (Noćne životinje)

nocturnal

Početak prikazivanja: 17.11.2016.

Tko bi rekao kako ćemo jednog dana željno iščekivati novi film modnog kreatora Toma Forda, ali eto… izgleda kako se to upravo događa! Nakon što nas je sve oduševio davne 2009. godine izvrsniom dramom A Single Man, sada ide još dublje i mračnije u svijet Nocturnal Animalsa. Amy Adams i Jake Gyllenhaal u glavnim ulogama ovog pomaknutog trilera tumače vlasnicu galerije koja čita nasilnu knjigu svojeg bivšeg muža i u njoj pronalazi elemente stvarnosti, zbog čega se (s pravom ili bez njega) počinje bojati za vlastiti život. Kritika je oduševljena, a mi ne sumnjamo kako ćemo i mi biti!

Arrival (Dolazak)

arrival

Početak prikazivanja: 24.11.2016.

Studeni je očigledno dobar mjesec za Amy Adams jer joj je Arrival drugi film koji će se prikazivati, a iako očekujemo Nocturnal Animals, ovaj je naslov ipak kategorija za sebe. Tvrdi SF u režiji čarobnjaka Denisa Villeneuvea ono je što čekamo doslovno već godinama, jer su nam bezumni i besmisleni blockbusteri već počinjali ispirati mozak. Amy tako glumi lingvisticu koju američka vlada angažira da stupi u kontakt s vanzemaljskim posjetiteljima, a kolege u ovom spektaklu su joj Jeremy Renner i Forest Whitaker. Publika na filmskom festivalu u Veneciji je bila oduševljena, kao i kritika koja Arrival naziva jednim od najboljih SF-ova svih vremena. Imamo vjere kako će i nama biti upravo to!

Jesen Samuraja (Jesen samuraja)

jesen

Početak prikazivanja: 24.11.2016.

I braća Srbi ovaj mjesec imaju svog predstavnika u domaćim kinima, a radi se o romantičnoj crnoj komediji Jesen samuraja, koju je režirao mladi Danilo Bećković. Priča je to o karate prvaku koji se nakon pda na doping testu mora posramljen vratiti u svoje rodno mjesto, gdje se zaljubljune u samohranu majku jednog od malenih polaznika njegove škole karatea, u isto se vrijeme boreći u ilegalnim podzemnim šorama kako bi zaradio nešto love. Srpski humor i žica za dobru melodramu bi i ovdje trebali upaliti, a vjerujemo kako je svakako bolje od onoga što naša produkcija ima za ponuditi.

Allied (Tajna veza)

allied

Početak prikazivanja: 24.11.2016.

Kažu kako se upravo na snimaju akcijske povijesne drame Allied Brad Pitt spanđao s Marion Cotillard, što je na kraju i dovelo do njegovog kraha braka s Angelinom Jolie. Koliko je to istinito ne znamo i nije nas naročito briga, ali bi svakako moglo pomoći ovom spektaklu da postane pravi hit. Dvostruke igrice i špijunska posla ne bi trebali biti prevelik problem za redatelja Roberta Zemeckisa, a čak i ako film ne bude dobar, uvijek se možemo zabavljati promatranjem postoji li uistinu prava kemija između Pitta i Cotillard.

Moana (Vaiana – Potraga za mitskim otocima)

moana

Početak prikazivanja: 24.11.2016.

Nešto lakoperniji kritičari tvrde kako je Moana najbolji crtić još od Male sirene, a ako na stranu stavimo optužbe određenih skupina kako se radi o iznimno rasističkom prikazu havajskih domorodaca, to bi uistinu i moglo biti točno. Crtić koji će ove jeseni i zime svakako biti hit broj jedan je bez sumnje Moana, čisto iz razloga što Disney (odnosno Pixar, kao njegov dio) ove godine jednostavno ne može izgubiti. Klasična disnejevska priča o neočekivanom junaku i njegovim (tojest njezinim) čudnovatim avanturama će sigurno zaluditi klince diljem svijeta, a ne treba zaboraviti niti kako je potencijal za prodaju raznih gluparija koje dolaze s ovakvim crtićem apsolutno beskonačan. Stoga, pripremite se, jer čini se kako bismo mogli dobiti novi Frozen!

TAGOVIblockbuster film kino spektakl studeni