Bond spašava studeni

Filmski kino-studeni: ‘Spectre’ donosi uzbuđenje u ovomjesečnu uspavanku

Veliki studiji tempiraju izlaske svojih najvećih hitova za vrijeme oko Božića, tako da se u studenom nećemo nagledati previše vrhunskih ostvarenja.

Little Boy (Dječak)

boy

Početak prikazivanja: 05.11.2015.

Sa zakašnjenjem od dobrih pola godine, ovaj nam mjesec u kina napokon dolazi Little Boy, humorna drama o dječaku koji će učiniti sve kako bi se njegov otac vratio iz rata, pa će tako posegnuti čak i u naramak magije. Kritika ga nije baš pretjerano voljela i nije najbolje prošao u kino dvoranama, ali dovoljno je emotivan i ugodan za gledanje da će svakako izmamiti smiješak, a možda i pokoju suzu na lica gledatelja.

Spectre (Spectre)

spectre

Početak prikazivanja: 05.11.2015.

Iščekivanju je napokon došao kraj, a James Bond se vraća da po 24. put s lica Zemlje ukloni bataljun zlikovaca, zavede pola tuceta prekrasnih žena i popije koji martini. S produkcijskim budžetom od 350 milijuna dolara, Spectre je svakako jedan od najskupljih filmova svih vremena, a nadamo se kako u ovom slučaju lova znači i kvalitetu. Danielu Craigu je ovo predposljednje pojavljivanje u ulozi besmrtnog Agenta 007, a ovaj će mu put prijetnja biti zlokobni Franz Oberhauser, kojeg igra genijalni Christoph Waltz. Bondomanija počinje!

45 Years (45 godina)

45

Početak prikazivanja: 12.11.2015.

Ljubitelji ozbiljnije drame će doći na svoje s 45 Years, pričom o starim supružnicima koji se u jeku priprema za obljetnicu svog braka prisjećaju mnogih sretnih, ali i nekih nesretnih trenutaka svog života. Charlotte Rampling i Tom Courtenay su za naslovne uloge dobili Srebrnog medvjeda u Berlinu, a kritika je apsolutno oduševljena ovim filmom, tako da se svakako isplati pogledati, pogotovo onima koji su se zasitili hollywoodskih megaprojekata s budžetima cijele europske kinematografije.

Bus 657 (Bus 657)

hesit

Početak prikazivanja: 12.11.2015.

Robert De Niro još nije spreman odustati od žanra akcijskog trilera ili mu jednostavno treba para, ali u svakom slučaju ne očekujemo mnogo od filma Bus 657. Pljačka kasina, neočekivani problemi i jedan oteti autobus… ništa što već nismo vidjeli, a bojimo se i u mnogo boljoj inačici. U ovaj su đumbus nekeko uspjeli ugurati i hrvačku zvijezdu Davea Bautistu te nikada procvalog Jeffreya Deana Morgana, a u najboljem slučaju možemo očekivati tek solidnu zabavu.

Knock Knock (Kuc Kuc)

knock

Početak prikazivanja: 12.11.2015.

I Knock Knock u naša kina dolazi s malim zakašnjenjem što je prava šteta jer je film već neko vrijeme dostupan ilegalnim putevima, ali psihološki su trileri uvijek na cijeni tako da i novi uradak Elija Rotha nije loše pogledati na velikom platnu. Vječno drveni Keanu Reeves je dobar i vjeran muž kojem jedne večeri na vrata banu mokre polugole ljepotice Lorenza Izzo i Ana de Armas te ga zamole za jedan telefonski poziv. Stvari vrlo brzo krenu i krivom smjeru, a Neo će morati zarovati duboko u Matricu kako bi se izvukao iz nastalih problema.

The Hunger Games: Mockingjay – Part 2 (Igre gladi: Šojka rugalica – 2. dio)

hunger

Početak prikazivanja: 19.11.2015.

Dugo nismo imali prilike gledati film s ovoliko glupim naslovom (dobro, barem od prvog dijela trećeg dijela), ali dok god se lova vrti, treba ljudima dati šansu da ju potroše. Popularna Hunger Games franšiza završava te ćemo napokon saznati može li hrabra Katniss Everdeen (Jennifer Lawrence) pobijediti dušmane iz Capitola. Prošli je nastavak bio samo jako dosadni uvod u događanja koja nam slijede pa ćemo se sada moći uvjeriti kako su luk i strijela još uvijek jači od totalitarizma. No, kada ćemo napokon vidjeti tu šojku rugalicu?

The Good Dinosaur (Dobri dinosaur)

dinosaur

Početak prikazivanja: 26.11.2015.

Što bi se dogodilo da je asteroid koji je udario u Zemlju prije 65 milijuna godina i (vjerojatno) istrijebio dinosaure jednostavno… promašio? Upravo je to premisa novog potencijalnog megahita ekipe iz Pixara kojim se ovaj studio želi utvrditi kao vrhovni gospodar animiranog svijeta. The Good Dinosaur svakako ima hrpu bizarnih elemenata (ljudski klinac je u tom svemiru zapravo kućni ljubimac dinosauru, i to ni manje ni više nego pas), ali i ono nešto zbog čega će nam biti toplo oko srca i zbog čega će nam u grlu zapeti pokoja knedlica. Novi Kralj lavova? Možda…

Bridge of Spies (Most špijuna)

spies

Početak prikazivanja: 26.11.2015.

O špijunskoj triler drami Brige od Spies ne moramo puno govoriti. Dovoljno je spomenuti imena Stevena Spielberga (režija) i Toma Hanksa (glavna uloga) i sasvim je jasno kako se radi o nečemu fenomenalnom. Istina, film ne prolazi baš najbolje u američkim kinima, ali i publika i kritika se slažu kako se radi o napetici koja se jednostavno ne smije propustiti, pogotovo u ovo vrijeme kada tenzije između Rusije i SAD-a ponovno rastu.

By the Sea (Uz more)

by the sea

Početak prikazivanja: 26.11.2015.

Brad Pitt i Angelina Jolie upoznali su se 2004. godine na snimanju filma Mr. & Mrs. Smith i započeli jednu od najpopraćenijih veza u svijetu showbiza, a sada su svoju ljubav odlučili okruniti snimanjem drugog zajedničkog filma i to romantične drame o bračnom paru koji se udaljava jedno od drugoga. Slučajnost? Ne znamo i nećemo ulaziti u te sfere, ali svakako će biti zanimljivo vidjeti kako će By the Sea na kraju ispasti, pogotovo jer ga je Angelina i napisala i režirala.

TAGOVIblitz blockbuster cinestar Filmovi hit james bond kino studeni