After Earth krahirao

Vikend kino report: After Earth krahirao već prvi vikend prikazivanja

Samo najveći optimisti su se nadali suprotnom, ali izvještaj s američkih kino blagajni ne laže: After Earth je najveći kino promašaj ove godine!

Nova Zemlja

Prva vijest ovoga tjedna je zasigurno katastrofalno loše otvaranje SF spektakla After Earth, koji je u prvom vikendu prikazivanja zaradio samo 27 milijuna dolara, što ga stavlja tek na 3. mjesto ovotjedne ljestvice, a općenito u domenu ‘najgorih’, između Johna Cartera (30 milijuna) i Bojnog polja Zemlja (25,5 milijuna). Premda smo zadnjih nekoliko tjedana mogli gledati Willa Smitha i sina mu Jadena kako u svrhu promodžbe filma pjevaju, repaju i pucaju penale, publiku nije mogao zavarati prilično jeftin trailer, koji je daleko ispod razine ostalih ovoljetnih blockbustera.

Nova Zemlja

Will Smith u pokušaju da od sina napravi iduću veliku akcijsku zvijezdu. Pokušaj neuspješan!

Zasigurno nije pomoglo niti ime redatelja, budući da je M. Night Shyamalan zaredao nekoliko katastrofalnih filmova (Lady in the Water, The Happening, The Last Airbender) i na glasu je kao ‘box office bomber’. Niti Will Smith nije pokazao svoju prepoznatljivu karizmu, a gotovo sve kritike su pokopale film na svim područjima. Jedina nada da će se barem nešto novca uspjeti vratiti leži u inozemnom tržištu, ali s obzirom na reputaciju, to je itekako dvojbeno.

Niti ostali filmovi ovog vikenda nisu uspjeli donjeti neke veće pare, što je u pravilu tako nakon blagdanskog Memorial Daya. Prvi su i dalje Brzi i žestoki 6, koji su svojem studiju donjeli novih 34,5 milijuna dolara. Ukupna mu je zarada sada 170 milijuna, što nije bajno, ali je itekako zadovoljavajuće. Pokazalo se da su glavešine pogodile s vremenom puštanja u kino distribuciju, pošto pravih konkurenata niti nema.

brzi i žestoki 6

‘ko ga ne bi volio kada ovako vozi auto?!

Na drugom je mjestu, na iznenađenje mnogih, otvorio krimić Majstori iluzije, koji je zanimljivom pričom o lovu FBI agenata na bandu iluzionista privukao gledatelja u vrijednosti 28 milijuna dolara. Premda u bilo koje drugo vrijeme vjerojatno ne bi polučio takav uspjeh, jasan je pokazatelj da su američkoj publici već pomalo dojadili filmovi o superjunacima i X dijelovi popularnih franšiza, te da žele nešto novo i svježe.

majstori iluzije

Nimalo loša ekipa, a Isla Fisher dobro razbija ovu testosteronsku gomilicu

Star Trek i animirani film Epic izjednačeni su na 4. mjestu s po 16,4 milijuna dolara zarade, što je za oba filma relativno dobar rezultat. Kapetan Kirk i prvi mu časnik Spock su izgleda prošli najgore, a prvi rezultati iz Kine možda ih spase prvotnih mlakih prognoza. Tamo je prvog vikenda prikazivanja film zaradio 25 milijuna dolara, a kada se zbroje velike zemlje u kojima još nije počeo igrati, poput Japana, Brazila i Francuske, trebao bi nadmašiti brojke svog prethodnika.

Slična je situacija i sa Mamurlukom 3, koji je ovog tjedna pao na 6. mjesto sa 15,9 milijuna dolara zarade. No, rezultati s druge strane bare su itekako pozitivni, pa je nekih 110 milijuna dolara uglavnom europskog podrijetla itekako povisilo rejting posljednjeg dijela serijala. Na kraju će, izgleda, na domaćem tržištu zaraditi duplo manje nego prijašnji nastavak, ali bi s novonastalim prihodima izvana na kraju mogao završiti u egalu.

internship

Ne nadamo se previše, ali možda nas The Internship iznenadi

Idućeg nam tjedna vjerojatno slijedi još jedan prilično siromašan vikend na američkim kino blagajnama, a jedini novi film koji bi mogao ugroziti već postojeće igrače jest The Internship, komedija s dobro poznatim dvojcem Wilson-Vaughn. Mi pak jedva čekamo da dođe Man of Steel i pošteno prodrma ovu uspavanku.

TAGOVIafter earth brzi i žestoki mamurluk vikend kino report